Deze website gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren. Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies.
De LEADER-Aanjaaggroep komt minimaal vier keer per jaar bijeen. In elke vergadering kunnen ingediende aanvragen worden getoetst. Een aanvraag moet uiterlijk op de genoemde uiterste indieningsdatum zijn ingediend om in de daaropvolgende vergadering te kunnen worden getoetst. Hieronder vind je de indieningsdata en vergaderdata voor het lopende jaar. De indieningsdata zijn onder voorbehoud van voldoende budget.
De coördinator helpt je bij het voorbereiden van je aanvraag en de Aanjaaggroep kan met je meedenken over de ontwikkeling van je idee. Ook kan de Aanjaaggroep een 'proeftoets' doen voordat je daadwerkelijk indient zodat je een inschatting hebt of je project kans maakt op een bijdrage. Neem daarom ruim van te voren (minimaal vier weken) contact op met de coördinatoren als je een projectidee hebt en in aanmerking wil komen voor een LEADER-subsidie.
Dus: heb je een (pril) projectidee dat je misschien wil voorleggen aan de Aanjaaggroep? Neem dan zo snel mogelijk contact op met de coördinator. Dan bespreken we of je idee zou kunnen passen en wat de volgende stap is.
De LEADER-periode 2016 - 2022 is in afronding maar in oktober 2024 starten we met een nieuwe LEADER-periode! We verwachten dat er in 2024 één uiterste indieningsdatum zal zijn en in 2025 ± 5 indieningsdata. De indieningsdata staan hieronder zodra ze bekend zijn. Heb je nu al een vernieuwend projectidee voor het platteland van Utrecht-West? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op!
Europees Landbouwfonds voor Plattelandsontwikkeling: Europa investeert in zijn platteland
Blijf op de hoogte van:
En meld je nu aan voor onze nieuwbrief!
Copyright 2020 - Aanjaaggroep LEADER Weidse Veenweiden, fotografie homepage: Sebastiaan ter Burg | Webdesign Reset Media